perjantaina, toukokuuta 29, 2009

Kuulumisia

Vaihteeksi kuulumisia.

Olen alkanut käymään Bed-vertaistukiryhmässä. Eli kyseessä on ahmintahäiriö. Ryhmä on lupaavasti antanut tukea. Ihmiset ovat mukavia. Sain vinkin tästä paikasta kun irkissä yhdellä kanavalla kyselin tietääkö kukaan tällaisista ryhmistä. Hyvä että kysyin.

Sitten: muistinko väärin tai lääkäri onko sanonut väärin lääkemäärän, mutta lopputulos oli se että lieviä psykoosin oireita tuli taas. Hitto kun mieli on näin herkkä että tuo tauti on niin herkässä nousta pintaan. Ollapa erilainen! Mutta kun en ole niin onneksi lääkitys auttaa täysin. Nyt on menossa lääke oikealla annoksella.

Yritän saada rahoitusta ensin kelalta sitten ties mistä jotta pääsen Syömishäiriökeskukseen terapiaan. Jos saisi uusia aseita tätä inhottavaa tautia vastaan. Nyt tunnun pyörivän ympyrää. Ja tahtolaji tämä ei ole, mikä lie tunne hässäkkä tässä jyllää. Jotain hajujälkiä olen saanut, mutta en tiedä miten työstää niitä.

Veljelle syntyi tyttö vapun aattona :))

Terapiaa ajetaan alas. Pärjään kuulemma loistavasti omillanikin. Kun tämä mulle sanottiin tajusin että se pitää paikkansa, olen vain tottunut käymään terapiassa. Tai mitä terapiaa se on kun käy parin viikon välein, ei mitään :) Käydään kuulumiset pikapikaa läpi vain.

Liityin SPR:iin. Olen käynyt jo muutaman kurssin ja matka jatkuu.

Odotan mökille pääsyä: aion tehdä Unicefille Anna- ja Toivo nukkeja. Pitkästä aikaa.

Mitä antaa veljen tytölle ristiäislahjaksi? Kelpaako neulottu mekko? Eih, mä en keksi ja rahat vähissä.

Olen onnellinen onneton. Hmmmm....

3 kommenttia:

Hanna kirjoitti...

Pieni villatakki, myssy, tossut tai mekko olisi varmaan mieluinen lahja vauvalle. Niitä on mukava tehdäkin, kun valmistuvat niin nopeasti.

Minulla olisi sinulle lisää kahvipusseja, oletko tulossa KIPiin?

muoriska kirjoitti...

Yksi hyvä lahja on myös peite, huovutettukin.. ja lahjakortti.. yhden illan lastenhoitopalvelu.

Puputsi kirjoitti...

Edellämainitut lahjaideat vaikuttaa kivoilta ja edullisilta. Mikäs sen ihanampaa pienelle tytölle, kun tädin tekemä nuttu/hame/myssy tms. :) Ja jos haluaa, niin sitähän voi tehdä jotain vähän isompaa villaista syksyks.