Näytetään tekstit, joissa on tunniste lankavaraston saldo. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste lankavaraston saldo. Näytä kaikki tekstit

keskiviikkona, syyskuuta 05, 2007

tehtyä...


10 tilkkua tehty ennen kuun vaihdetta, vasta nyt blogaan. Painoa on 331g.

Ja nyt tiistaina tehty juttu: kävin vesijumpassa!!!! Jee mä oon tyytyväinen, en ole pitkään aikaan käynyt missään liikunnassa. Tästä tuli nälkä.... grrrrrrrrrrrr. :D Tavoite on käydä 3 kertaa viikossa erilaisissa liikuntajutuissa. Aika näyttää mikä määrä toteutuu, mutta tavoitteita on laitettava.

Kuun vaihteessa lankaa mulla oli 54kg. Tilkkuja vain on eri vaiheissa ja aijuu yks huivi(saattaa olla että puran sen, se menee kippuraan).

torstaina, helmikuuta 22, 2007

Lankaa, lankaa....

Vihdoin ja viimein sain laskettua paljon mulla on lankaa... Tässä yleiskuva yhdestä lankasatsista:
pääosin Novitan eri lankoja.
3. laatikko ylhäältä vasemmalla on sellaisia lankoja, joista tulee hiuksia Anna- ja Toivo nukeille. Niiden alla Samosta josta ajattelin tehdä nopeasti paidan, mutta en sitten edes aloittanut sitä, tein vain mallitilkun...
Sitten Novitan eri lankoja. Osasta tulee apupupuja. Osasta isoäidin neliöitä, Vaakan arpajaispalkintopeittoon. Kuvan keskellä punaisen eri sävyisiä keriä. Ne on ostettu aikoinaan peruskoulussa -80 luvulla. Nyt niistä tulee tilkkuja. Muistaakseni lanka on hyvin kallista, siitä neuvoteltiin pitkään saisiko sitä ostaa. Kivoja tilkkuja juu.... :)


Nurkassa on virkkuulankoja, jotka alkoi kutsua aika kovaa.... tahtoo päästä tekemään omaan kämppään liinoja. Haaveena on itse tehdyt verhot, mutta siihen tarvii lankaa. Ja sitä en osta ennenkuin varastot on pienemmät.


Niin se saldo: 31,5 kg. Ja Viime vuonna on jotain 35-40 kilon välillä oli lankaa. Ja kun en itse ole saanut paljoa vuodessa aikaiseksi, niin on sitä lankaa tullut lahjoitettua aika kiitettävästi pois. Vaikka olen saanut monelta myös itse lahjoituksia vuoden mittaan. Viimeksi Pörröltä sain villaiset langat, joita hän ei voi käyttää allergian takia, niitäkin oli 2300g ja keskeneräisissä 870g lankaa kiinni.

Keskeneräisissä töissä on lankaa kiinni: 3800 g.

Mä pelkäsin että lankaa on jo reippaasti yli 40 kiloa, onneksi näin päin. Liikaa kyllä tässäkin. Hamsterikuu on toden totta hyvä olla olemassa. Toivottavasti helmikuun jälkeen jatkuu pudotus-skaba.