torstaina, marraskuuta 10, 2005

iloiskuja ja muuta asiaa

Luin iloiskuista.

Tuli mieleen omat iskuni muinoin. Pakkasin kasvin lehteen ruukkuineen päivineen ja sen muovikassiin. Mukaan lappunen, missä oli pyyntö hoitaa kasvia hyvin ja sitten hoito-ohjeet. Näitä tuli jätettyä julkisille paikoille, mm. metroasemille. Nykyään ei varmaan kannata enää, tyhjentävät vielä koko aseman sen kassin takia...
Tulikohan kellekään hyvä mieli, vaiko vain pettymyksiä. "höh, ei se kassi sisältäny muutaku jonku perhanan kasvin"

Noh, minä yritin.

Asiasta kukkaruukkuun, omat kasvit toivottavasti saavat jatkossa parempaa hoitoa. Olisi mitä jakaakin muille.

Myssy edistyy. Ohjeesta en ole ihan varma tulkitsenko oikein, mutta toivottavasti niin. Tai sitten on tulossa luova ratkaisu asiaan. Sekin käy. Kunhan toimii.

Tuli taas sitten nukuttua. Hitto että ottaa päähän mun univaikeudet. Odotan kovasti lääkärin tapaamista, jos saisin tähän apua.

Moni on valitellut huovutettujen lapasten olevan tönkköjä. Auttaisikohan asiaan yhtään se, että tekisi isommilla puikoilla? Itsellä edessä kanssa lapasten teko huopasesta, itselle. Mitään tönkkösuolattuja muikkuja en kaipaa... Ei olisi hirveästi ylimääräistä tuota lankaa, että voisi kokeilla.

Jospa jatkais, myssyn neulontaa. Niin ehkä lähiaikoina saa kuviakin...

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Mä olen sen sortin unelmoija että olisin aivan onnessani jos löytäisin julkiselle paikalle _juuri vaikkapa minua varten_ jätetyn kasvin... Ajatella että joku on tehnyt niin kivasti joskus!