keskiviikkona, lokakuuta 19, 2005

*huoh*
Tyhmien kommenttien nainen. Tuo tuli mieleen kun luin joitakin kommentteja mitä olen jättänyt blogeihin. Tajuan monesti jälkikäteen, että meni metsään, asian vierestä jne. Missä hitossa mun ajatukset on?

Heh, ja kuinka pitkään vielä kuvittelen että muistan jotain ilman että kirjoitan sen muistiin? Taas on yhden paikan tunnukset muistista poissa. Ja mulla kun on vielä vihkokin tätä varten... "kyllä mä nyt jo tän muistan". Pah.

Lohkoperunat uunissa tulossa. Hyvä aika syödä. Klo kohta 04.00.

Aijuu, pitää tehdä ruoka päiväksi. Sitä tekemään --->

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Kyllä mulle ainakin on tullut hyvä mieli sun kommenteista mun blogissa, ei niissä mitään tyhmää ole!

Ei ole ehkä kovin fiksua, mutta mulla on melkein vakkaritunnukset, ainakin -salasana, koska teen ihan tota samaa "joo tää on hyvä, tän mä muistan!". - Ja kuinka kauan, on toinen asia... Tai sitten säästän ne varmistusemailit, mutta kone menee remppaan tms. ja kaikki katoaa.