keskiviikkona, toukokuuta 10, 2006

minähän tempasin!

Hui! Tästä se sitten lähtee.... meinaa alko riittämään se etten pärjää enkun kielen kanssa... Tilasin kirjastosta enkun ja ruotsin kertausmatskuja. Kuulin tiistaina mieheltä jonka enkkunumero oli 4, että on oppinut sen kielen kun halusi. Nyt tuli sitten itselle jankkaava ajatus päähän että jos hän kerran niin miksen minä jonka lyhyen enkun numero oli 10....?

Että olikin hyvä että satsasin ministereoon, siinä voi kuunnella cd:n lisäks kasettejakin. Ja kiva kun on kaukosäädin.... mun varsinaisessa soittimessa ei ole. Olis kiva siinä vieressä käkkiä kun kuuntelis harjoitus-cd:tä...

Olin muuten Positiivareiden Juhani Töytärin pitämällä luennolla Laajasalossa äitini kutsumana. Kannatti käydä. Mä oon ihan täpinöissäni nyt ollut. Ei tässä kaikki suju, mutta tää asenne.... wou!
Annetaan asioille mahdollisuus. Pistetään tapahtumaan. Annetaan. Vastaanotetaan.

1 kommentti:

Katiija kirjoitti...

mä olen omaksunut myön tässä elämän saattelemana tuon positiivareiden ajatusmaailman ... ja maailma näyttää paljon valoisammalta!!!